четвер, 3 грудня 2015 р.

Навчання Інтел. Початок

Модуль 1
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на тренінгу, що, насправді, було найскладнішим, бо дуже багато всього хочеться дізнатись; ознайомитися з електронним посібником, довідником та ресурсами, навчитися використовувати довідник у роботі з різними програмами.  Тепер я маю уявлення про створення блогів. 
Модуль 2
Цей модуль дав мені змогу з’ясувати, якими навичками має  оволодіти випускник-2015, також усвідомити, що ці навички у школі не формуються цілеспрямовано, а лише фрагментарно. Ще я вперше познайомилась з таксономією Блума та визначила для себе, завдання якого типу я найрідше ставлю перед дітьми.  Відкриттям стала для мене розбіжність між методом проектів та навчанням за методом проектів. Надзвичайно цікавими стали зразки учнівських проектів та плани до них. Звичайно, хочеться зробити ще краще!  
Модуль 3Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме ключових, тематичних та змістових. Мені було цікаво дізнатися, чим вони відрізняються та як їх правильно формулювати. Ще важливо було для себе з'ясувати, яким чином ставляться завдання для груп. Виявляється, завдання для груп мають бути приблизно однаковими. Це дуже спрощує оцінювання! 




Немає коментарів:

Дописати коментар